משלוחי פרחים עומר

כיום כדי ליצור זר עבור משלוחי פרחים עומר יש להחליט מראש על אורך הזר ולקצוץ את הגבעולים בצורה אחידה. יש להשתמש במספרי גננות כאשר גוזמים את הגבעולים ולעשות זאת תחת הברז הפתוח. כאשר יש פרחים עם גבעול דק מומלץ לעטוף אותם בחוט ברזל דק וללפף בחוט ברזל דק על מנת שלא לחנוק את הגבעול. יש להקפיד על גבעולים ישרים ונקיים בתור בסיס לזר. בעת יצירת הזר עצמו דואגים שהגבעולים יעמדו בצורה אחידה ויציבה ולא להשאיר גבעולים יוצאים מתוך הקבוצה.  ניתן לקבץ ביחד את הגבעולים באמצעות גומייה או סרט על מנת לשמור על היציבות של הזר בזמן שעוטפים ומסדרים את הפרחים.

בחירת הצבע הנכון עבור משלוחי פרחים לעומר

כשניגשים לבחור צבעים של זר עלינו לקחת בחשבון שהזר צריך להיראות מושך לעין ולהתאים את הצבעים לאירוע או המטרה שלשמו הוא נשלח. כאשר מדובר על אירוע משמח, כדאי לבחור בצבעים שמחים וצבעוניים כגון צהוב, וורוד וכחול. כאשר מדובר על משלוחי פרחים לעומר לאירוע עצוב כדאי לבחור בצבעים חמים יותר כמו כתום, אדום וסגול. במידה ומחפשים זר פרחים רומנטי יש את האפשרות הקלאסית של  ורדים אדומים וניתן להעשיר את הזר בפרחים נוספים בצבעי אדום או לבן. כאשר שולחים פרחים ליולדת ניתן גם להתאים את הזר לזהות התינוק שנולד ולבת לשלוח פרחים ורודים, לבנים ואדומים, ואילו לבן לשלוח פרחים כחולים, צהובים וכתומים. ניתן גם לצרף בלון הליום לזר הפרחים ולהעשיר את הזר ולהתאימו למאורע.

משלוח פרחים לחגים בעומר

חגים הם מועד טוב להזמנת פרחים לבת/בן הזוג כמו גם למשפחה. כאשר אתם בוחרים את הזר באינטרנט עבור משלוחי פרחים עומר חשוב לבחור את הצבע הדומיננטי שמאתם רוצים שישלוט בזר. לאחר שבחרנו את הצבע, חשוב לבחור את הפרח שיהיה בצבע הדומיננטי. הפרחים שבדרך כלל משתמשים בהם כפרחים מובילים בזרים הם החמנייה, הגרברה, הורד והחרצית. הגרברה היא מהפרחים הנפוצים ביותר בזרים והיא מגיעה בשלל צבעים לרבות אדום, ורוד, לבן וצהוב. גם ורדים מגיעים במגוון של  צורות, גדלים וצבעים. טיז פרחים בבאר שבע מתמחים במשלוחים באזור לרבות בעומר.

 

סל קניות