משלוחי פרחים בזמינות מיידית !

כאשר קונים פרחים רוצים שהם יחזיקו מעמד זמן ארוך ככל שניתן. על מנת לעשות זאת לאחר רכישה אצל חנות פרחים באר שבע יש לטפל בפרחים כראוי ועל כך נרחיב כעת. חשוב למקם את הזר באגרטל ולהעמיד אותם במקום מוצל וקריר בבית ולא לחשוף את הזר לקרינת שמש ישירה.. יש להרחיק את הזר מהמזגן ומרוח חיצונית כי הרוח גורמת להתייבשות של הפרח ולהיחלשותו. ככל שהטמפרטורה נמוכה פרחים יחזיקו זמן רב יותר. את האגרטל הפרחים יש למלא במים פושרים ונקיים עד לכדי שליש מגובהו של הזר. יש להשתמש במים פושרים ולתלוש את העלים בחלקו התחתון של הגבעול על מנת שלא יתפתח ריקבון באגרטל.

חנות פרחים באר שבע והתאמת הפרחים

כאשר מדובר במשלוחי פרחים באינטרנט, חשוב לבחור חנות פרחים באר שבע בעלת שם ומוניטין שמחזיקה פרחים טריים. זרי פרחים לעולם אינם דומים האחד לשני וכל אחד מהם יצירתי ויפה בצורה אחרת. יש להתאים את הזר לאירוע הספציפי והשילוב של הפרחים והצבעים יוצר את המסר של הזר. פרחים אינם מחזיקים מעמד לעד ויש שיטות להאריך את חייהם של הפרחים. חשוב לא לשנות את מיקום הזר לעיתים תכופות ולהישאר באקלים קבוע. חשוב שהזר לא יהיה צמוד למקורות הפולטים חום על מנת שלא לפגוע בפרחים ולזרז את נבילתם. יש למקם את האגרטל במקום נעים וקריר בבית ולא מול קרינה של שמש ישירה

תחזוקת פרחים

את האגרטל ביש למלא במים עד שליש מגובה הפרחים. יש להסיר את העלים בחלקו התחתון של הגבעולים על מנת למנוע ריקבון. יש להחליף את המים כל יומיים ולשטוף את האגרטל. ניתן להוסיף למים מזון לפרחים  במידה וכזה הגיע במשלוח וטרם הכנסת בגבעולים למים המחודשים לבצע גיזום בגובה של 2 סנטימטר מבסיס הגבעולים. את החיתוך מומלץ לבצע עם סכין באלכסון בזווית של כ-45 מעלות. החיתוך נועד למנוע סתימה בקצה של הגבעול ויניקת המים תישמר. חנות פרחים באר שבע מומלצת היא טיז פרחים הוותיקה ותוכלו למצוא מגוון זרים לכל מטרה כאם באתר.

 

סל קניות