מחפשים מתנה ליולדת הטרייה באזור באר שבע והסביבה?

משלוח פרחים סורקה זו דרך להביע את דאגתנו לאלו הנמצאים באשפוז וזקוקים לחיזוק ולחום. משלוח פרחים לבית החולים היא הדרך הנפוצה לחבק אדם שיקר לנו ולעטוף אותו בחום ואהבה. פרחים מפיצים חום ועל פי מחקרים מדעיים פרחים אף מפחיתים דיכאון ומשפרים את איכות החיים. המקום בו הפרחים הם מקובלים ממש הם מחלקות היולדות וניתן אף להתאים את צבעי הפרחים למין התינוק שנולד. עם זאת מומלץ להימנע מפרחים עם ריחות דומיננטיים על מנת להתחשב במאושפזות האחרות בחדר. ניתן להתייעץ עם אנשי החנות גם בכל הנוע לאלרגיות.

חנות פרחים באר שבע והתאמת הפרחים

גלדיולות וצבעוניים הם סוגי פרחים מומלצים למשלוח פרחים סורקה ומומלץ לבחור בזר נמוך שנוח לשים בסמוך למיטה. כדאי במשלוח פרחים לית חולים להביא לזר אגרטל על מנת לשמור על הפרחים ולהאריך את חייהם. הצפיפות בבתי החולים אינה מאפשרת להציב זרי פרחים גדולים בדרך כלל ליד מיטת היולדת או החולה ומומלץ לשלוח או להביא זר נמוך שניתן לשים על השידה לצד מיטתו של החולה או היולדת. חולים המשתחררים מאשפוז בבית חולים בדגש על אשפוז ממושך חשים לפעמים צורך להודות לצוות הרפואי אשר טיפל בהם בדאגה ובמסירות. פרחים סורקה נפוצים גם כן ותוכלו לבחור זר מרשים שיביע את רגשי ההוקרה שלכם.

טיפול בפרחים לאחר הגעה הביתה

פרחים אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן רב אך יש שיטות להארכת חייהם. מומלץ לשמור על אקלים אחיד ולהימנע מלשנות את מיקום הזר בתוך הבית. חשוב להקפיד שהזר פרחים סורקה לא יהיה בסמוך למקורות חום ויש לבחור במקום קריר ונעים בבית. יש להימנע מקרינת שמש ישירה, והקפיד על כך שהפרחים לא יהיו חשׂופים למזגן או רוח על מנת להימנע מהיחלשות של הפרחים והתייבשותם. כדאי למלא את האגרטל עם מים עד לשליש מגובהם של הפרחים ולהוריד את העלים בחלק של הגבעול שבתוך המים על מנת למנוע ריקבון. לטיז פרחים מגוון אפשרויות של זרים התאימים לחולים ויולדות המאושפזים בסורקה כמו גם עבור הקרת תודה לצוות הרפואי.

סל קניות