מחירים שאין באף מקום אחר

כיום ניתן לשלוח פרחים בבאר שבע מהיום להיום. חשוב בבחירת הפרחים להגדיר את מטרת הזר ולבחור בהתאם את הפרחים הנכונים. ניתן למצוא מגוון סגנונות עיצוב שונים שיכולים להתאים לכל מטרה. המחירים של  הזרים תלויים הן בגודל הזר והן בסוג הפרחים השזורים בו בהתאם לעונה. ניתן למצוא זרי פרחים המתאימים לכל אירוע, מצב ומטרה. ניתן למצוא כיום טווח מחירים רחב וכל לקוח יכול למצוא את הזר המתאים בהתאם לתקציב הפרטי שלו. זרי הפרחים נשזרים על ידי שוזרי פרחים מקצועיים ומנוסים והפרחים והזרים משונעים בתנאים מתאימים, המבטיחים שכל זר יגיע ליעד כשהוא טרי, ריחני, צבעוני, מלבלב ורענן.

פרחים בבאר שבע והדרום לכל אירוע

על פי מחקרים שונים הימצאותם של פרחים טריים בבית מביאה לתחושת רוגע ושלווה ולהפחתת תחושות של דאגה, חרדות ועצב. פרחים בבית גם מגבירים את האנרגיה ואת תחושת הנמרצות. אם אתם נמצאים הרחק מאהובכם באתר תוכלו להתרשם ממבחר גדול של זרים, סידורי פרחים, והפתעות נוספות. תוכלו לשלוח דרכנו זר המתאים לעונה ולצרף ברכה או מסר כרצונכם. תוכלו גם לבחור באפשרות של זר פרחים בבאר שבע בסגנון כפרי, צבעוני ונעים למראה. זר זה יכול לשוות גם לבית מודרני והעירוני ביותר נגיעה של הכפר, נגיעה של טבע ונגיעה של צבע כמו גם לשדר רוגע, קרבה ואהבה.

טיפול בפרחים

על מנת לשמר פרחים בבאר שבע לתקופה ארוכה מומלץ להחליף את המים כל יום. כדאי גם להרחיק את הזר ממקורות חום או מחשיפה ישירה לשמש. כדאי גם להפריד את העלים על מנת שלא יגזלו מים מהפרחים עצמם. מומלץ גם לחתוך את הגבעולים באלכסון ולחזור על הפעולה מידי כמה ימים. אל המים ניתן להוסיף שתי טיפות אקונומיקה למניעת התפתחות של בקטריות במים וטיפה סוכר לאנרגיה ולמקם אותם באזור קריר ולח בבית ורחוק מהמזגן. טיז פרחים משרת את תושבי הדרום כבר עשרים שנה ותוכלו למצוא באתר מגוון של זרים שיכולים להתאים לכל אירוע ומטרה. ניתן להזמין דרך האתר או ליצור קשר טלפוני עם כל שאלה.

סל קניות